یو محتوا

مشاوره رایگان

پلن اختصاصی

هر تعداد مقاله با هر تعداد کلمه

برای محاسبه هزینه پلن اختصاصی تعداد مقالات و تعداد کلمات هر مقاله را وارد کنید

پلن ها و تعرفه تولید محتوای یو‌محتوا

پلن پایه تولید محتوا

پکیج پنج هزار کلمه‌ای
کلمه‌ای ۱۲۰ تومان
مناسب سایت‌های تازه تاسیس
تولید ۱ محتوا در روز
امکان تحویل فوری ۱۰۰۰ کلمه‌ای

قیمت اصلی : ۶۰۰/۰۰۰ تومان

۱۰ درصد تخفیف

قیمت نهایی: ۵۴۰/۰۰۰ تومان

پلن نقره‌ای تولید محتوا

پکیج بیست هزار کلمه‌ای
کلمه‌ای ۹۸ تومان
مناسب سایت‌های درحال پیشرفت
تولید ۲ محتوا در روز
امکان تحویل فوری ۳۰۰۰ کلمه‌ای

قیمت اصلی : ۱/۹۶۰/۰۰۰ تومان

۱۰ درصد تخفیف

قیمت نهایی: ۱/۷۶۴/۰۰۰ تومان

پلن طلایی تولید محتوا

پکیج صد هزار کلمه‌ای
کلمه‌ای ۷۵ تومان
مناسب سایت‌های بسیار فعال
تولید ۵ محتوا در روز
امکان تحویل فوری ۱۰۰۰۰ کلمه‌ای

قیمت اصلی : ۷/۵۰۰/۰۰۰ تومان

۱۰ درصد تخفیف

قیمت نهایی: ۶/۷۵۰/۰۰۰ تومان

اگه می‌خوای وبسایتت توی گوگل بالا بیاد و توی صفحه اول جستجو قرار بگیره، حتماً می‌دونی که چقدر محتوای خوب و مفید مهمه. تولید محتوا یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سئو سایت یا بهینه‌سازی وبسایته ولی نه هر محتوایی. محتوایی که باعث میشه بازدید وبسایتت بیشتر بشه باید دارای خصوصیات خاصی باشه که ما توی ادامه بهت می‌گیم. همین‌طور می‌گیم که هزینه تولید محتوا به چه چیزهایی بستگی داره.

هزینه تولید محتوا در سال ۱۴۰۳

نوع محتوا

هزینه

تولید محتوا فارسی

۱۲۰ تومان

تولید محتوا انگلیسی

۴۲۰ تومان

ترجمه محتوا

۱۴۴ تومان

همون‌طور که می‌بینی، قیمت و هزینه تولید محتوا متنی سایت برای یک مقاله ۱۰۰۰ کلمه‌ای فارسی، سئو شده و یونیک از ۱۲۰ هزار تومان شروع می‌شه. برای محتوا انگلیسی ۴۲۰ و برای ترجمه محتوا از ۱۴۴ تومان.

محتواهای تولید شده در یومحتوا چه ویژگی‌هایی دارند؟

ما توی یومحتوا برای رسیدن به بهترین نتیجه از تولید محتوا برای بهینه‌سازی سایت، چند تا ویژگی خاص رو رعایت می‌کنیم که می‌تونی توی زیر ببینی:

اول از همه، مخاطب رو می‌شناسیم: قبل از این که بخوایم محتوا بنویسیم، باید بدونیم که برای کی می‌خوایم بنویسیم. این‌طوری می‌تونیم محتوایی رو تولید کنیم که با نیاز و علاقه مخاطبان مطابقت داشته باشه. برای همین شناسایی مخاطبان هدف اولین قدم برای تولید محتوا توی کدسئوه.
محتوا رو هدفمند می‌نویسیم: ما می‌خوایم که محتوایی رو بنویسیم که نیاز مخاطبان رو برطرف کنه، چه با فروش محصولات و خدمات، چه با ایجاد اعتماد و یا آموزش.
محتوا باکیفیته: بعد از این که مخاطبان و هدف رو مشخص کردیم، حالا میریم سراغ تولید محتوای باکیفیت. محتوای باکیفیت علاوه بر این که اصول نگارشی و سئو رو رعایت می‌کنه، دارای متنی روان و ساده و مرتبط با موضوع جستجو شده توسط مخاطبانه.
محتواها یونیکن: مخاطبان دوست دارن مطالب جدید بخونن و یاد بگیرن و مطالب کپی شده و تکراری براشون جذاب نیست. ما توی کدسئو محتوایی رو ارائه می‌دیم که منحصر به فرد و یونیکه و باعث میشه وبسایتت جذاب و با کیفیت بشه و بازدیدش بیشتر بشه.

ما هم با استفاده از ایده‌های جالب و کاربردی مثل استفاده از محتوای غیرمتنی مثل عکس، ویدیو، تصاویر گرافیکی و … محتوا رو غنی‌تر می‌کنیم.

چطور می‌تونیم هزینه تولید محتوا رو کم کنیم؟

شاید فکر کنی که راحت‌ترین راه برای کم کردن قیمت هر کلمه تولید محتوا اینه که تعرفه‌های شرکت‌های تولید محتوا رو ببینی و ارزون‌ترینش رو انتخاب کنی ولی این کار چقدر می‌تونه محتوای خوب و هدفمند بهت بده؟ متاسفانه خیلی وقتا کم کردن هزینه تولید محتوا باعث کم شدن کیفیت و اثربخشی محتوا میشه و نه تنها هزینه‌های نهاییت رو کم نمی‌کنه، بلکه بعداً هزینه‌های بیشتری هم برات در پی خواهد داشت.

راه درست و حرفه‌ای برای کم کردن هزینه تولید محتوا اینه که محتوا رو مدیریت کنی. یعنی به جای این که فقط به قیمت تولید محتوا برای سایت توجه کنی، به راه‌هایی برای کسب بازدهی بیشتر از محتوا فکر کنی.

برای این کار باید یک استراتژی تولید محتوا داشته باشی. یعنی:

  • محتوایی رو بنویسی که هدف داشته باشه و به نیاز مخاطبان پاسخ بده.
  • مخاطبان رو بشناسی و محتوا رو با توجه به سلیقه و رفتارشون تنظیم کنی.
  • با تحقیق و بررسی کلمات کلیدی، موضوعاتی رو انتخاب کنی که مخاطبان دنبالشون هستن.
  • عملکرد سئو رقبا رو ارزیابی کنی و از نقاط قوت و ضعفشون یاد بگیری.
  • کلمات کلیدی رو دسته‌بندی کنی و برای هر دسته یک صفحه فرود یا لندینگ پیج طراحی کنی و محتوای اون رو با توجه به کلمات کلیدی بهینه‌سازی کنی.
  • برای تقویت لندینگ پیج‌ها از محتواهای موضوعی و لینک‌سازی داخلی استفاده کنی.
  • برای اثربخشی بیشتر، یک تقویم محتوایی داشته باشی و محتوا رو به صورت منظم و متناسب با فصول و رویدادها تولید و منتشر کنی.

این‌طوری می‌تونی محتوایی رو تولید کنی که هزینه‌ش کمتر باشه ولی ارزشش بیشتر. ما توی کدسئو می‌تونیم بهت کمک کنیم که این استراتژی رو پیاده‌سازی کنی و محتوایی رو برای وبسایتت بنویسیم که باعث بالا رفتن رتبه و بازدید وبسایتت بشه.

اگه می‌خوای از خدمات تولید محتوای متنی ما استفاده کنی، خوشحال می‌شیم با ما تماس بگیری یا فرم سفارش رو پر کنی. ما منتظر همکاری با تو هستیم و امیدواریم که بتونیم بهت در رسیدن به اهدافت کمک کنیم.