یو محتوا

مشاوره رایگان

تولید محتوا پایه و اساس تمام تلاش های بازاریابی دیجیتال مدرن است. هدف جذب مشتریان جدید است.

برندها در هر مرحله از قیف بازاریابی از انواع مختلفی از محتوا استفاده می کنند. در بالای قیف، وبلاگ های بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو (SEO) به طور ارگانیک بازدیدکنندگان جدید را جذب می کنند.

چرا محتوای عالی بسیار مهم است؟

هر روز میلیون ها قطعه محتوا به صورت آنلاین منتشر می شود. برای متمایز شدن و تأثیرگذاری بر مشتریان (و مشتریان بالقوه)، محتوای شما باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. این بدان معناست که نه تنها باید به خوبی نوشته و طراحی شود، بلکه باید با توجه به نیازهای مخاطبان توسعه یافته باشد. تفاوت بین محتوای باکیفیت و بی کیفیت فاحش است.محتوای عالی به سطح اول می‌آید در حالی که محتوای ضعیف در فضای خالی اینترنت ناپدید می‌شود.

میزان تلاشی که برای تولید محتوای برند خود انجام می دهید، با ارزشی که از آن به دست می آورید، نسبت مستقیم دارد. محتوای با کیفیت بالا به شما کمک می کند:

محتوا در هر شکل و اندازه ای موجود است. محتوا می تواند یک قطعه نوشته، صدا، ویدئو یا یک تصویر باشد. برخی از انواع محتواهایی که در بازاریابی وجود دارند عبارتند از:

ما نگاهی عمیق‌تر به برخی از رایج‌ترین اشکال بازاریابی محتوا خواهیم داشت، اما ابتدا بیایید بفهمیم سئو چگونه در تولید محتوا نقش دارد.

تولید محتوا برای سئو

وقتی محتوایی ایجاد می‌کنید، همیشه آن را برای دو مخاطب اصلی ایجاد می کنید: مشتریان و الگوریتم‌های جستجو.

مورد دومی یک فناوری پیچیده است که اطلاعات را بازیابی می کند و الگوها را مطابقت می دهد.

موتورهای جستجوی مدرن مانند گوگل بسیار پیچیده هستند. در روزهای اولیه تاریخ گوگل، سازندگان محتوا می‌توانستند وب‌سایت‌های خود را با کلمات کلیدی پر کنند تا صفحات خود را به بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برسانند.

اما این روزها، رتبه بندی بالا چندان ساده نیست – به ویژه برای کلمات کلیدی که سرچ بالایی دارند، که نشان دهنده رقابت تنگاتنگ هستند.

الگوریتم جستجوی گوگل موقعیت کاربر و همچنین عوامل مختلف دیگری را برای تعیین اینکه کدام صفحات وب ابتدا نمایش داده شود را در نظر می گیرد.

این فرآیند زمانی پیچیده‌تر می‌شود که فروش B2B را در نظر می‌گیرید، جایی که جستجوگر احتمالاً بر اساس چیزی بیش از مجاورت نزدیک‌ترین فروشنده تصمیم می‌گیرد.

در این صورت، به محتوایی نیاز دارید که برای هر مرحله از سفر خریدار طراحی شده باشد، که با جستجوی آنلاین اولیه شروع می شود. محتوای برتر مانند پست‌های وبلاگ و ویدیوها باید برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شود تا کاربران بتوانند به راحتی اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *